słabe opady deszczu
piątek
Reklama
kadr z filmu "Dzięki Bogu"
Ksiądz z Koniecpola z pedofilskimi zarzutami nie pójdzie do więzienia
21 listopada 2019 r. | 11:03
8

Dwa dni temu Sądu Okręgowy w Częstochowie odrzucił zażalenie Prokuratury Rejonowej w Myszkowie na decyzję Sądu Rejonowego w Myszkowie, dotyczącą nieuwzględnienia wniosku o tymczasowy areszt wobec księdza jednej z koniecpolskich parafii, któremu Prokuratura postawiła dwa zarzuty związane z obcowaniem płciowym z osobą poniżej 15. roku życia i skierowała do Sądu akt oskarżenia w tej sprawie.

Decyzja Sądu jest prawomocna.

Przypominam, iż obcowanie płciowe z małoletnim poniżej lat 15 lub kto dopuszcza się wobec takiej osoby innej czynności seksualnej lub doprowadza ją do poddania się takim czynnościom albo do ich wykonania, podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12.

PAWEŁ GĄSIORSKI



8 odpowiedzi na “Ksiądz z Koniecpola z pedofilskimi zarzutami nie pójdzie do więzienia”

  1. Kalla pisze:

    Ale co się dziwić? Przesłanką do t.a. jest groźba wysokiej kary, a czarnemu przecież taka nie grozi. Wszak ma immunitet koloratkowy. Taki kraj…

    23
    4
  2. VIKING pisze:

    Doczelkalismy sie w Polsce drugiego Iranu w wydaniu katolickim. 1000 -lat KRK zeruje na Polskim Narodzie, traktuje go jak kmiotow panszczyznianych, pozniej sie dziwia skad tyle nienawisci do tej instytyucji

    17
    3
    • Ela pisze:

      Śmieszne komentarze co powiecie jeśli ten ksiądz ma nagranie w którym dziewczyna przyznaje że nie doszlo do żadnego kontaktu o naturze seksualnej i była próba wyłudzenia pieniedzy? I użytkownik viking i kalla odpowiedzą za swoje wpisy..

  3. Milena pisze:

    Teraz po filmie Sekielakich jest nagonka na ksiezy pewnie rodzinka mysli ze kase wyludzi wymyslajac historyjke przeciw ksiedzu. Teraz kasa sie liczy i ludzie rzucaja oszczerstwa aby kase wyludzic.

  4. Malwina pisze:

    W sumie niezly sposob na szybka kase. Oskarzyc ksiedza i liczyc na odszkodowanie. Musze sobie tez tama hiatoryjke wymyslec😁

  5. Karina pisze:

    Mamy 21 wiek i księża także dopuszczają się zbrodni i uważam że Klaudia nie jest winna tylko Ksiądz !!!!

  6. Edyta pisze:

    Słyszałam że dziewczyna chorobliwie zakochała się w księdzu, biegała cały czas z koleżankami za nim w szkole, była zazdrosna że inne dziewczyny z nim gadają. Chciała popisać się przed koleżankami dlatego wszystko to zmyśliła. Gdy kazał jej się odwalić z zemsty wymyśliła to wszystko aby go ukarac że odrzucił jej zaloty. A potem wiadomo jak nic z tego nie będzie to może uda się kasę wyludzic. Na szczęście są sądy od tego niech rozsadza, ale ja wiem że na 100 procent ksiądz jest niewinny a dziewczyna poniesie konsekwencje za pomówienie z zemsty za nieodwzajemniona chora milosc. Ostatnio w naszej okolicy ksiądz został uniewinniony też małolata go pomówiła bo chciała wyłudzić kasę z rodzicami.
    https://wroclaw.tvp.pl/45515716/ksiadz-nieslusznie-skazany-za-molestowanie-13letniej-dziewczynki

  7. Agnieszka pisze:

    Karina niektórzy mówią jak ma na imię ta dziewczyna o którą chodzi i na pewno nie ma na imię Klaudia. Zresztą jest coś takiego jak RODO. Z rodzinki jesteś że chcesz tak zmylić wszystkich😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *